КОМПЛЕКСНО АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
С измененията и допълненията на Административнопроцесуалния кодекс /ДВ,
бр.27 от 25 март 2014 г./ беше приета нормативна рамка за въвеждане на комплексно
административно обслужване на населението. При комплексното административно
обслужване (КАО) административната услуга се извършва без да е необходимо
заявителят да предоставя информация или доказателствени средства, за които са налице
данни, събирани или създавани от община Джебел, която е първичен администратор на
данни, независимо дали тези данни се поддържат в електронна форма или на хартиен
носител.
Въвеждането на комплексното административно обслужване допринася за
постигане на следните цели:
1. предоставяне на качествени услуги с по-голяма ефективност;
2. повишаване удовлетвореността на гражданите и организациите от доброто качество
на услугите, което изгражда доверие в общината като институция и поддържане на
демократичните ценности ;
3. намаляване на административната тежест;
4. намаляване на възможностите за корупционни практики;
5. приближаване на предоставянето на административни услуги до гражданите и
бизнеса;
Заявяване на комплексна административна услуга
Нормативна уредба
Раздел II „a“ от Наредба за административното обслужване.
Заявлението по образец с необходимите документи може да подадете
• Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване;
• Чрез лицензиран пощенски оператор;
• По електронен път;
• На e-mail: kmet@dzhebel.bg ;
Необходими документи
Заявление по образец и:
• Документ за самоличност (лична карта);
• Документ за платена такса (ако такава се изисква).
Вие трябва да заплатите
• Такса в зависимост от вида на услугата.
Начин на плащане
• По банкова сметка на съответния компетентен орган.
Вие може да заявите желанието си издаденият индивидуален административен акт да получите
• Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване;
• По електронен път на точно упомената електронна поща;.
• Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като
декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му
за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за
служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен
1. Като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
2. Като вътрешна куриерска пратка;.
3. Като международна препоръчана пощенска пратка.