КОМПЛЕКСНО АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ

С измененията и допълненията на Административнопроцесуалния кодекс /ДВ,
бр.27 от 25 март 2014 г./ беше приета нормативна рамка за въвеждане на комплексно
административно обслужване на населението. При комплексното административно
обслужване (КАО) административната услуга се извършва без да е необходимо
заявителят да предоставя информация или доказателствени средства, за които са налице
данни, събирани или създавани от община Джебел, която е първичен администратор на
данни, независимо дали тези данни се поддържат в електронна форма или на хартиен
носител.

Въвеждането на комплексното административно обслужване допринася за
постигане на следните цели:

1. предоставяне на качествени услуги с по-голяма ефективност;
2. повишаване удовлетвореността на гражданите и организациите от доброто качество
на услугите, което изгражда доверие в общината като институция и поддържане на
демократичните ценности ;
3. намаляване на административната тежест;
4. намаляване на възможностите за корупционни практики;
5. приближаване на предоставянето на административни услуги до гражданите и
бизнеса;

Заявяване на комплексна административна услуга

Нормативна уредба
Раздел II „a“ от Наредба за административното обслужване.

Заявлението по образец с необходимите документи може да подадете

• Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване;
• Чрез лицензиран пощенски оператор;
• По електронен път;
• На e-mail: kmet@dzhebel.bg ;

Необходими документи

Заявление по образец и:
• Документ за самоличност (лична карта);
• Документ за платена такса (ако такава се изисква).

Вие трябва да заплатите

• Такса в зависимост от вида на услугата.

Начин на плащане
• По банкова сметка на съответния компетентен орган.

Вие може да заявите желанието си издаденият индивидуален административен акт да получите

• Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване;
• По електронен път на точно упомената електронна поща;.
• Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като
декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му
за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за
служебни цели.

Индивидуалният административен акт да бъде изпратен

1. Като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
2. Като вътрешна куриерска пратка;.
3. Като международна препоръчана пощенска пратка.

Приложение 1 – Заявление
Приложение 2 – Протокол