ОБЯВА
Община Джебел в качестовото си на бенефициент по проект „Грижа в дома в община Джебел“, договор BG05SFPR002-2.001-0179-C01 по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома“, финансирана от Европейския социален фонд плюс, чрез Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027 обявява прием на документи за подбор на персонал за предоставяне на мобилни интегрирани здравно-социални услуги на възрастни в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания в техните домове.
- За предоставяне на мобилни интегрирани здравно-социални услуги на възрастни в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания в техните домове ще бъдат назначени:
- Санитар – 29 позиции, трудов договор при 8 часова заетост или пропорционално на 4 часова заетост;
- Медицински сестри – 4 позиции;
- Шофьор – 1 позиция.
- Санитар – 29 позиции, трудов договор при 8 часова заетост или пропорционално на 4 часова заетост
2.1 Описание на длъжността:
Извършва домашни посещения и дейности, съобразно изготвена оценка на потребностите по предварително изготвен график. Предоставя услуги за удовлетворяване на хигиенно-битови потребности като пазаруване, поддържане на хигиената в жилищните помещения, обитавани от ползвателите, помощ при поддържане на личната хигиена, придружаване извън дома, извършване на административни услуги и плащания, приготвяне на храна с продукти на потребителя и др.
2.2 Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Минимална образователна степен – не се изисква;
- Професионален опит – не се изисква, но професионалният опит и квалификация в сходни дейности е предимство;
- Трудов стаж – не се изисква.
2.3 Специфични изисквания за заемане на длъжността:
- Комуникативни умения;
- Мотивация за работа в динамична среда, работа с възрастни хора и лица с увреждания.
- Медицински сетри – /четири/ работни позиция
1.1. Описание на длъжността:
Предоставя и събира здравна информация за потребителите; Измерва витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура); Извършва здравни услуги и манипулации в домовете на потребителите. Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите; Осъществява профилактика и консултиране на потребителите за социално – значими заболявания; Участва в мобилната работа на екипа. Участва в обсъждането и планирането на дейностите на специалистите.
1.2 Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – висше образование със степен „специалист“, професионален бакалавър;
- Специалност – „Медицинска сестра“, „Медицински фелдшер“, „Акушерка“
- Трудов стаж – 2 години;
1.3 Специфични изисквания за заемане на длъжността:
- Добро познаване на нормативната уредба, регламентираща предоставянето на социални услуги;
- Организационни умения;
- Комуникативни умения;
- Умения за работа в екип;
- Мотивация за работа в динамична среда, работа с възрастни хора и лица с увреждания;
- Компютърна грамотност.
- Шофьор – /една/ работна позиция
1.1. Описание на длъжността:
Осигурява транспорт на специалистите, наети за предоставяне на услуги по проекта по предварително изготвен график.
1.2. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – средно;
- Квалификация – свидетелство за управление на МПС;
- Да не са лишавани по съдебен ред от правото да заемат съответната длъжност, да не е отнемано свидетелството за правоуправление на автомобил;
- Трудов стаж – не се изисква
- Специфични изисквания за заемане на длъжността:
- Комуникативни умения;
- Умения за работа в екип;
- Мотивация за работа в динамична среда, работа с възрастни хора и лица с увреждания;
- Необходими документи, начин на подаване и ред за провеждане на подбор на персонала.
- Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в подбора:
- Заявление за заемане на длъжността (по образец);
- Декларация за съгласие във връзка за обработка на лични данни (по образец)
- Документ за самоличност (за справка);
- Автобиография – европейски формат (по образец);
- Документ за завършено образование (копие, ако притежава);
- Документ, удостоверяващ завършени обучителни курсове по сходни програми/проекти (копие, ако притежава);
- Копия на документи, удостоверяващи професионален опит;
- Подбора протича на два етапа:
- Първи етап – проверка на представените документи с обявените изисквания;
- Втори етап – Събеседване (интервю) с допуснатите кандидати.
- Място и срок за подаване на документите:
Документи от кандидатите за обявените позиции ще се приемат в сградата на общинска администрация Джебел, находящ се на адрес: гр. Джебел, ул. „Еделвайс“, № 19, ет. 3, стая 12 и 13, всеки работен ден от от 08:15 до 12:00 ч. и от 13:00 до 17:15 ч. през периода от 01.06.2023 г. до 16.06.2023 г. /включително/.
ІII. ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ
Образци на заявления за кандидатстване могат да се получат в сградата на община Джебел от кабинет № 12, ет. 3 или да се изтеглят от интернет страницата на община Джебел на адрес: www.dzhebel.bg
Информацията за деня и часа за провеждане на интервю с допуснатите до конкурса кандидати, както и всички съобщения свързани с провеждане на конкурса ще бъдат обявени на Информационното табло в сградата на Общинска администрация Джебел.
След провеждане на подбора с одобрените кандидати ще бъдат сключени съответните за длъжността договори за трудови проотношения.
Допълнителна информация за проекта, списъци и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявят на интернет страницата на Община Джебел и на информационното табло в сградата на общината на адрес: гр. Джебел, ул. „Еделвайс“, № 19
За допълнителна информация тел. 03632/2202; 03632/2359
Приложения: